CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 16, 2012

Kerjaya yang dipilih :)

Assalamualaikum blogger dan kawan kawan , hari yang indah hari ni , sebab hari ni saya berada dirumah , home sweet home , heeee , ibu tengah masak masakan kegemaran saya tu , tak sabar nak makan masakan ibu tu , heeee :) tu perkara yang mengembirakan , tapi perkara yang sedih hari ni , sekejap je lagi , saya kena balik KSKB SUNGAI BULIH , tiket pukul 2:00pm nanti :') sangat sedihhh , huhuhuhu ...
oke nak bercerita tentang kerjaya yang saya sedang berusaha untuk menjadikan nyaa realiti , kerjaya yang saya pilih adalah untuk menjadi seorang JURURAWAT , ohhhh , cik misi , hehehehehe :)
kerjaya yang sangat mencabar , kerjaya impian ibu untuk lihat anak dia pakai baju beruniform , dan jururawat jugak adalah kerjaya yang sama macam my sista :)

ini saya :)

kami baru nak dilatih :)

sempat posing :)

play role :) done !

bersama rakan yang menjayakan play role :)

10,000 langkah :)

Oke , banyak perkara baru yang datang dalam hidup saya , saya bersyukur dan bahagia dengan hidup saya sekarang , saya ada keluarga yang bahagai , dan si dia yang ada untuk saya :) saya sayang mereka sangat sangat :) mereka semangat syaa sekrang ni , bukan tu je , saya ada sahabat-sahabat yang ada dalam senang susah saya , thanks beb :) hehehehehehehe .. oke , awak semua , doakan kan laaa saya kecapai kerjaya saya ni dengan sangat berjaya , heeeee :) menjadi seorang staff nurse yang berjaya , dapat membantu keluarga , masyarakat dan negara , hambbbbboooii dia , ehheehhehee :) oke done untuk post ni , wish me luck for this semester , until sem 6 , hehehehhee :) aminnnn ! LOTS OF LOVE (!) SYARINIHASNIZA HAMISAN <3

No comments:

Post a Comment