CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 28, 2012

Hampir sepurnama :)

Assalamualaikum blogger dan kawan-kawan , hari minggu yang sangat relix , oke sepurama kan ? macam pelik kan sepurnama ? oke sebulan laa tu , heeee , nak bercerita tentang kehidupan saya yang dah hampir sepurnama sebagai seorang pelatih jururawat , heeeee , jururawat tu cita-cita saya tu , hehehehehe :) dan juga cita-cita ibu nak tengok anak dia yang comel ni berjaya , opssss ! saya tak perasan oke , ibu yang cakap , hehehehe :) oke rindu ibu , seriusss , :(
ade nak share something ni dalam ini page , jap yeee !

kluang mari :)

uniform pinjam :)

kakak telor sem 3 :)

kluang mari ! sem 3 dah kakak ni :)
sahabat baru :)

we happy together :)

roomate saya :)


ini teranganu mari :)

heeee :)

kad matrik tak dapat ag :(

ini kak ziela , already married :)

saya lagi :)

we together :)


kelas bahasa inggeris :)

peneman saya :)

saya laaaaa :)

barang baru :)

first time naek train :)

credit to him :)

menghitung hari :)

tiket suda beli , :)

oke banyak kan gambar yang menunjuk-nunjuk , heeeeee :) hurm nak cakap sikit ni , saya suka kehidupan baru saya , tapi saya rindukan kehidupan lama saya yang saya dah jalani dengan mereka ...

mereka sebahagian dari kehidupan

Good luck untuk awak semua yang akan menghadapi STPM tak lama lagi , saya rindukan korang semua , oke sumpah laa , korang memang sahabat yang sangat baik , ade sahabat yang macam korang , tapi susaaa laa nak dapat , macam-2 dah kita hadapi kan , doakan nini dekat sini yeee , misss sangat kat korang , dan ini bukan drama oke :)
oke harap kehidupan dekat KSKB sungai buluh ni akan terus oke macam ni , dan nini dapat habiskan bidang ni dengan jayanyaaa , doakan saya yaaa , amin ! rindu orang yang sayang saya :') LOTS OF LOVE ! SYARINIHASNIZA HAMISAN :)




No comments:

Post a Comment