CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 5, 2011

Saya Rindu Dia !

Assalamualaikum blogger dan kawan kawan ! malam nih rasa macam sangat sunyi dan sangat sedih sangat sangat ! dah lama jugak tak rasa macam nih ! tapi bila dah tengok at MUKA BUKU tu dan BLOG si blogger yang rajin update ninie rasa cemburu tengok kawan kawan semua ada kawan yang menemani mereka dalam sedih dan senang !
Ninie rindu sangat dekat si dia ! sangat merindui dy ! ninie rindu nak keluar makan sama sama dgn dy ! di kejot kan dari tidor yang nyenyak oleh dy ! nak dengar yang dy kata DIA sayang NINIE ! nak terima mesej dan telefon dari dy ! macam macam lagi ! nak mengadu tentang apa yang terjadi dalam kehidupan seharian ninie kat dy ! Ninie rindu pelukan erat dy ! ninie rindu kasih sayang dy ! ninie rindu dy sangat sangat ! ninie rindu di ambil perhatian oleh dy ! ninie nak dy ! 
Dalam hari hari ninie yang konon nya penoh dgn keceriaan nih tapi dalam haty ninie hanya ALLAH je yang tau macam mane yang ninie rasa ! mungkin nih ujian dari NYA untuk jadikan ninie lebih matang untuk menjalani kehidupan uh ! tapi yang buad ninie macam nak sedih dan susa nak terima semua nih apabila dy tinggaal kan ninie tanpa sebap , tanpa berbincang dan tanpa persetujuan ninie !
Ninie rindu kebahagiaan yang ninie penah kecapi dulu bersama dy ! dy tinggal kan ninie masa ninie terlalu memelukan dy ! buruk sangat ke ninie sampai semua perkara sedih ninie terjadi kat ninie ! 
Haty ni sakit sangat ! kalo bole tgk aty menangis mesty ta sangop an ? byase la lelaki kan ! macam macam dy boleh buad ! tapi tak adil la kan macam uh ! untung nya la ada orang sayangs kan ? hati ninie ni tak tau la rasa ap ! harap esok perasaan sedih nih akan bertukar jadi laen ! ninie nak happy je rasa bahagia dgn org yang ninie sygs ! ninie harap ninie dapat semua uh ! walaupon cinta tak harus di miliki ! tapi ninie harap cinta yang sepatutnya di miliki uh ninie dapat ! ok harap esok hari yang best ye ! With Love SYARINIE GOMEZ ! :')