CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 24, 2011

Berbuka Bersama Lagi ! :)

Assalamualaikum Blogger dan kawan kawan ! malam nih nak share pasal malam nih la ! malam ni tadi ninie ade jamuan berbuka puasa dan menyambut aidilfitri ! kire majlis besar la jugak nih ! untuk anak anak yatim :(
Ok malam ni mmg best la makanan nye ! hehehe.. Terima kasih banyak banyak pada semua penaja ! :)

Saya :)

Lower form !

Lower form jugak !

lagi :)

Lagi lagi ! :)

Kak miza , kak fara dan fadilah :)

Atika dan fara ! :)

ok lupa la name ! :')
Selamat dah makanan :)
Ha ade gambar la pulak ! hehehhe :) ok lupe nak bagi tau kat mne majlis berbuka nih ! majlis berbuka nih di taja oleh RESTORANG RONG SERI ,KLUANG ! :) bukan retoran uh je yang terlibat ! ramai jugak dermawan dermawan yang sudi menyumbang untuk majlis nih ! Terima kasih sekali lagi ! * dah macam ucapan rasmi nih *
Terima kasih sangat sangat la ! makanan pon best dan layanan pon baek sgt ! 
Harap harap rezeki yang di kongsi nih akan menberi lagi rezeki yang lebih untuk semua ! lagi berapa hari je lagi nak abis puasa dan berbuka ! sekejap je masa berlalu ! ok sok kne skola lagi ! hari jumaat baru cuti ! hehehe.. ok takpe ! harap esok hari yang best dan harap di mudah kan segala urusan ! With Love SYARINIE GOMEZ ! :)

No comments:

Post a Comment