CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 12, 2012

Selamat Hari Ibu

Assalamualaikum blogger dan kawan-kawan , fuuhhh , haaa ambek diaaa , berabok macam ruma tinggalan laaa , lama sangat tak buad apa-apa dalam ni , malam ni nak share something laaaaaa , just share , not for show off ? ada fahaam ? oke firstly on my write , cewwaaahhh , hahahahhaa SELAMAT HARI IBU untuk seluruh ibu yang ada dalam dunia ni , terutama sekali pada ibu tercinta saya PN SAMSIAH BINTI SIPON , oke nak tunjuk sikit my lovely mom ni :D

Ibuuu :D

Oke ini ibu saya , manis , cantek and semua nyaaa , hehehehehee , tak salah memuji ibu , oke 12 mei ni hari ibu , ramai yang cakap tak elok sambot , tapi saya tak sambot pon , saya cuma buad ebu happy je esokk , maknanyaa hari-hari laa sambot hari ibu kan , hari-2 kenang jasa ibu , macam tulaaa baru tak salah dan tak haraamm , oke nak cerita pasal ibu ni macam nak nages laa pulak , she single mother , dia besarkan saya dari saya tingkatan satu lagi , ibu besar kan saya tanpa ayah , ayah pergi meninggal kan ibu dan saya , AL FATIHAHH , HAMISAN BIN JAILANI , oke sangat tersentuhh , ibu sangat kuat tauu , walaupon ayah takde dekat sisi diaaa , masuk tahun ni da genap da enam tahun ayah pergi , so ibu da bg contoh daa yang dia mampu hidup dan besar kan anak-anak tanpa ayaahh , tak semua orang bole kuat macam ibu , bangga dan bertuah sangat dapat ibu , ibu sentuhan pertama , kucupan pertama , pelukan pertama , tawa riang pertama , dan duka pertamaaaa , harap suatu hari nanti dapat laa saya buad ibu betul-2 bahagiaaa :)

lucky to have you :)

Oke itu saja untuk dikongsi , esok saya nak masak tau , tomyaam meyhh , hehehehee :) so esok ibu rehat jelaaaa , hehehehe , walaupon macam-macam kita da buad untuk ibu , tetap tak bole terbalas apa yang ibu da buad untuk kitaa , hargai ibu masa ibu ada , moga ibu panjang umur dan dapat bahagikan ibu , amin (!) With LOVE syarinihasniza :)


No comments:

Post a Comment