CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 1, 2012

Welcome sayang's ( 2012 )

Assalamulaikum blogger dan kawan-kawan , oke hari ni dah masuk dah hari , bulan dan tahun yang baru dalam hidup semua orang , welcome 2012 , by the way , 2011 , u are awesome , banyak perkara saya lalaui dengan awak 2011 , terima kasih untuk apa yang kita dah lalu sama-sama , awak teman saya masa saya sedih , masa saya bahagia , tapi banyak yang sedih kan ? sorry la awak , takdir tahun dengan awak ni mmg macam ni kan , so sekarang saya harap yang 2012 ni tak macam awak , saya nak dia membahagiakan saya dan sedih tu memang lah tak bolee dipisahkan , tapi saya nak sedih sikit je dengan awak , oke ? terima kasih 2012 , ( mengharap ) tapi yang pasti , saya cuba untuk buad 2012 ni indah je dalam perjalananya .. awak bole tolong saya kan merealisasikan apa yang saya cakap ni ? hehehehe :D
oke tu macam merepek sangat dah kan ? stress sangat dah ni kot , angin-angin nak masuk sekolah balik memang la macam ni kan , oke semalam masa menyambut kedatangan 2012 , saya ada dengan dia , * capital S , tapi hari esoknya iaitu hari ni , dia dah hilang dari pandangan pancaindera mata saya , oke menyambut tahun baru yang bahagianya sekejap dan mungkin duka nya lama , sakit la seyyhhh macam niee :')
oke nak cakap pasal azam la dekat post ni , semua sibuk pasal azam kalau masuk tahun baru niee , oke tahun baru ni azam SYARINIHASNIZA Bt HAMISAN adalah untuk berjaya  dan berkeja keras untuk menghadapai STPM tahun 2012 , akhir tahun nanti , tapi tau-tau lah kan , masa sekarang dah berlari , bukan berjalan macam dulu , sok kite kena lah ikut masa tu , nak tunggu masa ikut kita memang tak lah kan , oke dah macam pakara motivasi dah nie ( perasan ) !
yang tu cuma azam utama je , banyak lagi azam saya untuk tahun 2012 , semua dah di list kan dekat diary dah , ha kan tak bolee baca kan ? mana bolee , dah termakbul azam tu nanti baru lah post dekat sini , hehehehe , harap sangat azam yang dah di list kan tu dapat menjadi kenyataan , azam berderet-deret pun kalau takde usaha nak dapat tak guna kan ? so sikit je pun azam untuk 2012 , urmmm tu jela kot nak share dekat post yang ni , nati ada masa kita share lagi ya (!) btw saya sayang sangat rindukan awak , kalaulah awak ada kan , tentu hari-hari saya bahagia je (!) 
With Love SYARINIHASNIZA (!) :')

No comments:

Post a Comment