CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 6, 2012

Keyakinan tergugat :')

Assalamualaikum blogger dan kawan-kawan , malam yang agak sepi dan macam kosong je malam ni , oke relex tarik napas dan start retype pelan-pelan untuk post yang macam pelik untuk malam nie , walaupon tak berapa nak pelik , tapi buad-buad pelik laa , ha ? da kenapa laa kan dengan budak ni ? oke saya nak manja-manja dalam menulis karangan yang mempunyai banyak kesalahan lewah dan sebagainya ! hehehehe , oke malam-malam bila duduk mengadap tb dan sedang leka menjadi CEO dekat rumah ni , tiba-tiba teringat pasal subjek yang nak dihadapi dan yang nak di sayangi selama beberapa bulan untuk tahun 2012 , oh sayang's , walaupon bilangan awak ni sikit je , tapi dalam sikit awak ni buad keyakinan saya goyang la awak , dengan perkara yang saya nak fahami awak , nak ingat awak , nak biasakan diri dengan awak , itu semua adalah perkara yang sangat merisaukan saya , saya rasa macam susa nak buad semua ni untuk awak , tapi kan awak jangan la risau oke , saya akan cuba buad yang terbaek , semua ni pun untuk saya jugak satu hari nanti  :)
bilangan yang saya sebuk MENTION tu adalah subjek yang akan ninie ambil dalam STPM 2012 ni , subjek-subjeknya ialah -----> Pengajian Am , Bahasa Melayu , Sejarah , Seni Visual :) dan tambahan subjek yang buad hati ataupon jantung nie berdengup kencang adalah Muet ! ( MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISG TEST ) :') alahai ebu , anak ebu belajar cakap orang putih ni ha ! hebat nyaaa , hehehehe :)

sayang's 1 :)

sayang's 2 :)

sayang's 3 :)

sayang's 4 :)

beloved sayang's 5 :)

Oke , sekarang dah banyak benda dah nak kena sayang ni , alahaiii , bertambah-tambah tanggungjawab ni , hehehhee :) oke harap bila dah sayang ni , kena selalu la pegang dan belai-belai kan , biar masuk dalam hati dan nanti senang laa nak jawab exam kalau semua dah tau , oke saya sedang mencuba untuk ke arah itu , awak-awak tolong doakan saya ya ! btw sekarang ni saya tengah rindu orang yang jauh dan orang yang saya sayang's ! sangat rindu , :') With Love SYARINIEHASNIZA (!) :')

No comments:

Post a Comment