CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 20, 2012

Full :)

Assalamualaikum blogger dan kawan-kawan , malam ni nak share someting la , nak story sikit ni , PENGUGUMAN !! kalau tak nak dengar penguguman ni , awak-awak bolee laa tekan butang X dekat atas kanan lappy anda itu ya ! hehehehe , oke berbalik kepada PENGUGUMAN tadi ,  SyariniHasniza Binti Hamisan telah pun mendapat FULL LICIENCE from JPJ , hehehee , nampak macam tak de ape-ape pon kan ? tapi dalam life Syarinie tu , suke gilaa budak tuu dapat licience FULL ! hehehehe , macam jakun je budak tu , tapi memang la suka kan , hujan-hujan pergi amek tadi , hehhehehe , dengan harap boleh siap full 2 tahun , ni dapat full kan setahun je , oke tu tak kesah laa kan , hurrrmm cepat nya masa berlalu , dah dua tahun berlalu daa kan , hurm nape macam nak sedih pulak ni ? oke cool Syarinie ! Hehhehehe :)

P telekat dekat moto ni :)

Oke lesen P yang dah kena potong :)

Cabut daa dia :)

Lesen baru ! :)
Oke , abaikan gambar dalam lesen tu , memang perbezaan ketara antara dua tahun dulu dan sekarang , kan best kalau muke kurus macam dua tahun yang lepas , sekarang gambar muka dah memenuhi ruang daa , macam mana nak biar tak memenuhi ruang ni ? adoai , nak KURUS ! huhuhuhu :') oke dah penat menaip nak menunjuk ni , lagi satu nak cakap ni , saya nak jadi seorang yang berhati-hati la dijalan raya ! hehehe, dan  thanks awak kalau awak singgah blog saya ni , nak bagi tau awak ni , saya RINDU awak yang RINDU saya , miss u ! dan nak bagi tau lagi ni , Saya akan cuba tak kan BENCI orang yang membenci saya ! With Love SYARINIHASNIZA ! :')

No comments:

Post a Comment