CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 6, 2011

Something from Him (!)

Assalamualikum blogger dan kawan-2 , nak post something nie , bukan nak menunjuk atau nak meriak , hehehe , tapi cuma nak share something dalam blog ni ,semalam ninie adalah wanita yang sangat bertuah dan bahagia bila ninie dapat star from someone , star? gila ke dapat star? hehehe (!) loket start la awak :) dia pernah cakap dia boleh buad apa je untuk ninie , so ninie mintak la bintang , so dia dah makbul kan dah permintaan ninie tu , sangat-2 bahgia dapat benda tu , nak tengok ? Loading (!) 


saya :)
from him (!)

Tq sayang (!) :)

Oke walaupon bukan dari HABIB , saya sangat hargai bintang dari sayang saya ni :) terima kasih sangat-sangat sayang (!) * Capital 'S , sayang sayang awakk sangat-sangat (!) nak tau tak ? sweet sangat bila dia sendiri yang pakai kan rantai yang berloket bintang ni , bahagia nya rasa bila ada yang menyanyangi macam tu. sekarang awak dah jauh dengan saya , tolong jangan abaikan saya ya , dan tolong sentiasa ingat saya dalam hidup awak (!) saya sedih awak jauh dari saya , tapi mungkin jauh lebih baek , sebab tu kita berjauhan macam ni , saya dah pun rindukan awak , sangat rindukan awak , rindukan pelbagai perkara tentang awak bila awak ada dekat dengan saya , saya harap sangat awak rasa apa yang saya rasa (!) With Love SYARINIEGOMEZ (!) -,-''

No comments:

Post a Comment