CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 6, 2011

saya rindu kaka saya ! :')

Assalamualaikum blogger dan kawan kawan yang sangat comel ! ehhehe , malam ni ttbe nak post pasal my sista ! miss sangat kat dia :') sangat sangat miss lah kat dia .. dah lame tak contact sangat dengan dia , byse kalo ada masalah semua dengan dia je , p sekarang dia takde lah dalam beberapa bulan nih sebab kena bertugas di RUMAH ALLAH ! di tanah suci mekah , alhamdulilah , seminggu sekali kaka saya ada jugak call or msg ! dan bagi tau perkembangan dia kat sana , rasa macam best je bila tengok gambar-gambar kaka kat sana , tapi oleh kerana usb malam nih buad hal kan , so ada satu gambar je yang boleh publish kat sini , bukan nak menunjuk atau apa , cuma nak berkongsi la siapa kaka saya yang comel tu .. 
LOADING ~

my sista :) SARIMAH BINTI ABU HASIN

Bukan saya sorang je yang miss gila kat kaka nih , ebu dan family laen semua miss at angah , tapi dalam berapa mingu nih angah akan balik kot , harap sangat segalanya dalam keadaan baik , harap angah dalam keadaan sihat dan akan selamat tiba kat MALAYSIA ! miss nak pelok angah ! hahahaha , * mengada-ngada,
ok tu je nak share malam nih , so naty angah dah balik nak pelok dia ketat-ketat ! ahhahaha , but ada jugak someone yang ninie miss sangat-sangat ! my capital S :') always remember awak sygs ! <3
With LOVE SYARINIEGOMEZ ! :')


No comments:

Post a Comment