CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 9, 2011

Capital S :)

Assalamualikm blogger dan kawan-kawan ! malam nih sebelum melelap kan mata yang semakin sepet nih , teringin nak write something dekat blog saya yang semakin comot dan berhabuk nih ! maap lah kalo setiap post tu macam sengal kan , tapi ada saya kesah ke ? hehehehe !

saya dan awak :')
Malam nih nak introduce pasal my Capital S , walaupon tak boleh sangat nak story details about him , just know dia sekarang adalah teman hidup saya yang cuba membahagia kan saya , dia seorang yang mempunyai ciri-ciri yang ninie nak dalam menjadi teman hidup ninie , dia seorang yang sangat penyayang, sangat mengambil berat kat saya , dan sekarang dia mencintai saya macam mana saya mencintai dia :) tanpa jemu dia cuba menjadi yang terbaek untuk saya dalam saya menjalani kehidupan sehari-hari ni , saya sangat bersyukur mengenali dia lebih mendalam dalam hidup saya , terima kasih sangat dengan apa yang awak dah buad untuk membahagia kan saya dan buad saya sentiasa gembira .. terima kasih sayang dan terima kasih tuhan :) walaupon jarak antara dua buah negeri yang dia selalu cakap tu memisahkan jarak perhubungan kita , dia selalu membuad jarak kita tu macam dekat je antara saya dan dia , saya sayang's dan sudah pun mencintai awak sekarang nih ! dia seorang yang memahami saya , dia cuba untuk memahami saya walaupon susa nak memahami seseorang tu , dia cuba untuk melakukan perkara tu untuk hubungan saya dan dia ..  maap kalau saya macam terburu-buru mempunyai perasaan macam tu kat awak ye, tapi itulah yang saya rasakan sekarang ni dalam hidup saya :) dan saya sangat selesa dengan perkara tu ..
saya harap perhubungan saya dan awak nih akan berpanjangan ..oh ibu , ninie jatuh cinta lagi ke ? walaupon saya akan kecewa dengan perhubungan kita nih , tapi saya masih memerlukan awak dalam hidup saya , sebab saya nak orang yang saya sayang iaitu awak sentiasa ada dengan saya , walaupon masa awak tu bukan sepenuhnya untuk saya .. awak cuba untuk memberikan masa tu untuk saya .. saya sangat menghargai perkara tersebut :) my capital S :)
Saya kenal dia dah lama dah , hehehhehe , tapi baru nak bermesra dan mengenali antara satu sama lain dalam erti kata laen nak mendekati lah nih , :)
Dia seorang lelaki yang laen dari lelaki yang penah saya kenal sebelum nih , sangat laen dalam erti kata laen berbeza sangat-sanagt .. saya rasa sangat selesa bila berhubung dengan dia , saya sayang's dan cintakan awak sanagat-sangat sayang's :) 
Saya baru bersama menjalani hubungan nih selama satu bulan lebih je dengan dia :) baru sangat , tapi macam lama dah mengenali dia ! saya tak ambil peduli pon tentang anggapan orang tentang hubungan saya dan capital S saya tu , sebab , kadang-kadang saya berfikir yang saya lebih bahagia macam nih , so kenapa saya perlu nak jauhkan diri dengan hubungan saya dengan dia kan ? saya bahagia macam nih ! saya harap awak akan lebih membahagia kan saya , bukan akan lebih sakiti hati saya :') sangat sayang pada dia :) dan saya rasa yang dia sayang's kan saya ! hehhehehe :)

Capital 'S'
ok tapi malam nih macam rasa sedih sikit sebab malam nih dia tak call pon sebelum saya tidur :') cuma text je sebelum tidur , oke lah tu kan ? ambil berat dekat saya jugak macam tu kan ? saya akan cuba berfiran positif tentang itu supaya saya tidak sakit hati , oh hati , awak jangan lah nak manja sangat oke ! sayang's , u are important person in my life right now , i start to be worry to lose u in my life :') so please , dont make it at me ! always wish u are here right now and hug me :')
With Love SYARINIEGOMEZ :')

No comments:

Post a Comment